situasi yang....urghhh!

Sumtimes dalam rutin kita mesti ada satu situasi yg kngkadang buat kite gelak besar atau pun buat kita rasa macam nak hempuk 148.9 kali.lagi2 aku, sebab orng kat sekeliling aku sumenya terdiri daripada loyar..iaitu loyar buruk.:) situasi yang aku rase nak hempok 148.9 kali tu bila ade orang yang buat benda yang kite x suka..adoii..jemmm..

 Situasi yg buat aku marah dan nak pkul dngan kayu golf
1)SEDAWA KUAT-KUat,lagi2 yg gurl2..(eeeaauuuwww!tolong la hey kau tu perempuan..adab sopan kena jaga..)
2)BUANG TOXIC dlm badan..(mmg mmerlukan bantuan oksigen tmbahan..agakk2 ar derr..depan orang kodd..)
3)if TNGAH MAKAN sebuk MENYEBUK mntak sikit,makan makan aku walau pun dia ada makanan sendiri,kacau aku makan.(weyh!g lah amek sndirik,g beli sendirik,kau punya makanan ade kan?asal sebuk makanan aku?aku tade kacau kau makan pun)
4)dah PNJAM BARANG tapi TAK RETI NK PULANG atau pun barang tu rosak!(aku beli ngn duit aku derr!nak rosakkan pun pikir2 sket lahh..-_-“)

Oky tu situasi yg blh buat aku marah..yg kt bawah nie situasi yg buat kita rasa mcm nak turun naik klcc guna tangga.situasi ni terjadi di kalangan keluarga dan insan terdekat.

1)di pagi yang mulia semasa menjamu breakfast

m.long: mak..angah pesan,dia nak resipi mee bandung mak.
Nenek: lada boh,bwng ptih..bla..bla..bla..
M.long: terus step2 dia je lah mak
Nenek: boleh ke terus?nnti susah pulak dia tak tau bhan2
Cik man: terus gie kedai jelah ckap dia,tapau kat kedai,blh terus makan..
Kami semua :  -_-“

2)pd petang yg damai..

Era: nnti boleh singgah bank jap tak?
Ery: bank?bank kt mne?
Era: bank bsn..
Ery: ouhh..bsn boleh..jgn kau mntak anta kat Bangkok sudah
Aku yg mendengar : -_-“

Banyak lagi accly..aku pun lupe dahh..hihihihihi..so..tu je lah tuk kali nie..bored nie..ssorang tatau nak membebel apa..hahah..byee…:D

No comments:

Post a Comment