S.E.N.Y.U.M =D

Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit
senyum by najwa&malique

haa..nyanyi lah..
smbil t'snyum yaa..
..
SENYUM!

org cakap snyum tu sedekah..
yess!
tpi snyum  tu msti kene ikhlas..
if x t'pakse x gune jugak..
cum aku sndiri
aku ske snyum at org evn org tu aku x knl
ngee..
aclly aritu kwan aku wani
ade bace satu bku.
dia ckap..
orang yang senyum menipiskan bibir adalah senyum yang tidak ikhlas
contoh seperti yang di atas
so paz nie senyum yang lebar yaa..

 kan manis bile kite senyum.. =D
hehe
kengkadang aku
geram gak pade orang2
yang bile aku senyum
eh..slamber die jek wat don't know an..
hangen tul aku..
bukannye tak kenal..kenal..
tapi tape..aku dapat pahale..
if sikit pun pahale tu..
tpi dpat lah tmbah pahale sikit2 kan..

nak ttup dosa2 yang ade..
kau dapat ape?
dapat dose..
tmbah lahh dose2 yg ade tu..
apelah salahnye senyum..

yang ni nampak beno tak ikhlasnye!



wani

era

ain

and thiz ol my frieds yg mmg senymnye manis2 belaka..
korang bole tgok sndiri lah

snyuman sape yg paling comel..
;-)
so to oL..
jangan lah kedekut sangat if nak senyum ye..
awet mude you..
=)

No comments:

Post a Comment