indah~

27/5/11
Aku dating ngan sayang saya..
(Ehem3)
Cum bise lahh..kuar msti gie nonton movie..
Ari 2 kiteorg tgok cite
Karak
Best lahh..support filem melayu kan
(padahal x pndai nk tgk english filem)
Seseblum hari tu..
Aku ada lah mmbebel pasal jam yang aku nak at sayang saya tuu..
And last2 dapat jugak jumpa jam tuu ..
Ingat kan tade at sini..hihi..
Aku memang nak gile jam tu..
Mmandangkan harganya yang agak …
Aku ingat dpt yg local pun jadi lahh..
(sbb aku nie x pntingkan sume tu..tapi if dpt bgos jugak..;P)
Dah bape hari jugak lah aku mmbebel at sayang saya pasal jam tu..
Dalam hati aku..aku tade niat pun nak suh dia belikan..
Sbbnya aku masih boleh save lagi..
Tapi disebabkan pada bulan tu aku ad aktiviti shooping..
So aku terpaksalah tanamkan hasrat nak beli jam tu..
But..hari kiteorang kuar dating tuu..
X pasal2 sayang saya tu..bawak pegi kedai jam beli jam tuu..
OMG!
Betape happynye aku mase tu..
Cam nak melompat2..tapi aku masih boleh awal lagi..
Aku pnye happy..aku teruz …
(adelahh..)
Haa…best giler sehh..tuhan jek tau btape happynye aku..
And sepanjang p’jalanan balik tu..aku dah cam orang gila dahh
Senyum sorang2..sbb happy sangat..
Elak aku bawak tidur jek kan jam tuu..


Haha!
Tapi x pun..
:P
Btw..
To my sayang..
Thanks giler byy..i happy sangat!x tau plak ad surprise hari tu..hee..
Sayang u sangat!
And malam tu aku try lah masak sumtin tuk sayang saya tuu..
Sbbnya keadaan dia yang tinggal sorang at umh sbb sume fmly dia x dek kan..
Aku try lah mask sumting yg simple..
Aku masak nasi goreng
Comel x?
Hee..
Setelah siap memasak..aku pun dah prepare lahh nak bagi at sayang saya tuu
Tapi setelah dikaji dan disiasat..
Erk!
Nasi goreng tuu tawar plak!
Gulp!
Sorry yaa..
Aclly I nie x lah pandai masak u..
Hee..
Aku takut if aku letak banyak2 garam tu..takut darah tinggi plak!
(padahal mmg ttau nak sukat garam camane)
Sorry yaa byy..
Peace!

No comments:

Post a Comment