SPM oh SPM

Aduh..SPM da nk  dekat ..tolak cuti tolak itu ini..tnggal bape hari jek lagi..yg aku ni dah dekat nak exam baru ada kesedaran nk study..stdy last minit..grr..skunk aku ngah study hard utk subjct math,lantak la org nk ckp aku ape sbb baru skunk nk study kan,tape yg berjaya nnti aku,aku jugak yg senang sebab dapat result best,untuk diri aku,family aku,insyaallah..yelah bukan ape,in diz year spnjg aku exm tak penahnye nk lulus math..stupid sangat kan?!hahah..hope sangat SPM nnti lulus lah..korang doakn aku yeh!thks!mmuahh3!okey enough pasal subject math..korang dah tengok jadual exam x?hur belum?tape2 aku tolong…kat bawah nanti ada link,korang klik jek yeh..nnti kuar lah time table exm tu..;) kalu nak bole save..so simpan kat lappy korang yeh..;) so…to spm candidates totally korang dah get ready belum nk bertarung nih?siriezly aku mmang belum ready,,yelah soklan math tu je lh..yg lain insyaallah aku dah ready..oky guys..smpi sini jek yerr aku ketuk2 keyboard aku nie,,nak g sambung wat exercise math nie..than nk buat karangan bahasa and thn nk search essay pasal my friends @ my pets..oh ya..korang ada tau x link mana yg ada sediakn essay2 tu?if ad tlong aku yeh..prepartion for english pper saction B,bgi link tu kat aku eh kalu ada..thks lagi sekali..mmuuaahh!bbye u ol..GOOD LUCK for ol SPM 2011 candidtes..;)


JADUAL EXAM SPM : 

http://www.moe.gov.my/lp/files/spm/2011/JADUAL%20WAKTU%20SPM%202011%20FINAL.pdf

No comments:

Post a Comment