si pengarang jantung hati..

Persoalanya sekarang sape yang tak geram bila kite terbaca short text ‘si pengarang jantung hati’ dengan ‘si perempuan yg tdk dikenali’ mungin dorang kenal each othr,,tak kisah lah kenal ker x kan..for me yg got jealose easily ni..mmg tak peduli lah kenal ke x..lagi2 apbila ‘si pengarang jantung hati’ begitu “care” sekali dngan ‘si perempuan yg tdk dikenali’..urmm,,if nak suh ‘si pengarang jantung hati’ paham keadaan aku yg begitu kuat cemburu ni..rasenye x boleh..sbb nnti ade jer lah bait2 kata yg begitu indah di perkatakn..-_-“ aku cube berusaha utk pertahankan relationship nie..sebab aku tak nak lah main2..(kononya)..okey..sekarang aku pun tatau ape yg aku merepek nie.

So..buat ‘si pengarang jantung hati’..ukw..aku tau aku x sempurna..tapi kalau kau boleh dapat yang lebih sempurna dari aku..kenapa kau bawak relationship ni sampai sejauh ni?sampai di satu saat aku rasa aku tak boleh nak lepas kan kau.aku tau mungkin kau cuba tidak curang..tapi aku ni sangat lah cemburu bila dapat tau benda2 macam ni..even bagi kau benda ni kecik jer..tapi bagi aku..sangat lah sakit..rasanya tak perlu aku nak upah FBI untuk siasat apa hubungan korang..cukup tengok kau dengan aku jer..aku tau bukanya aku tak pernah buat kau..kau sendiri tau aku macamana kan..:)

No comments:

Post a Comment