SPM is OVER!

salam..hey guys..SPM is over!habis sudah berlalu malam-malam aku tidur pun duk ngiagau tools freehand,adobe premiear sgala bagai..habis sudah hari-hari aku kalau melatah pun terkeluar kata kunci birokrasi barat,tengok telur mata lembu pun macam sel mata manusia..-_-“ akhirnya..aman merdeka!!!hahah..acclly aku tak lah tension sangat pun..last paper aku 6hb ari tu..tpi skrang dah 13hb dah..baru aku update blog..mlas punya pasal..hahah..;) soooooo….urmmm..no idea!ngaaa..XP haha..okey lh..speacial thanks to my friends nureraaliza coz brape malam jugak lah betapa kat umah aku sebab nak stdy..thks gak tuk muhmad afiq sbb sudi hantar nureraaliza.thks to ain..sebab kau x dtg umah aku sbb alasan no transpt!-_-“ thks to abang adam sebab bagi contoh lukisan yang superb cantik tuk aku tiru for my art exm..parents,family,my buah hati pengarang jantung and lain2..hahah!soo..the next aku taktau ape jadi..just wait my result and….we will see lah ape yang berlaku..ohh!!!!baru aku ingat..aclly aku nak cerita masa hari last aku exam ari tuu..last paper aku multimedia..soo..aku x macam orang lain yang akan wait ol my friends and we clbrate 2gther gther..conteng baju,kasut,kain,tudung apekejadah nye lagi..hahah..idkw..maybe aku sayang baju2 aku..and masih boleh sedekah kat orang..hahah!tapi takpe lh..aku pun petang tu duk pi rongeng ngan nureraaliza dan nufarahinizzati g tengok twilight breaking dawn..ngeh2..lagi satu mungkin aku x berapa nak rapat dengan budak2 class aku tu..hurm..sebab ape erk?jap…hurmmm..some of them ade yang mcam baguss..ngaaa…statmnt panasss!haha..lantok arh..peace..yelah..lagi pun macam bored sket lah zaman persekolahan aku nie..takde yang best..hari2 duk kena jaga hati orang..kena ikut cakap orang..macam2 lah..arhhh..so bored..tau masa parents aku pindah dulu aku foloe skali..so tak lah aku bosan.haah!so stupid of me!skurang2 nye aku dapat kawan baru!;) tapi takpe lah…aku pun dah terlambat..so nanti takde kenangan yang “indah” aku nk cerita kat orang pasal zaman persekolahan aku nie!=,=” hahah!



No comments:

Post a Comment