nick name pelikk?!

Aloha!
Okey..aku nie aclly ade satu habits tau..
Iaitu..
B4 tido aku mesti nak bace list name at phonebook aku..
Even mendealah tu hari2 aku bace..
But now aku bukan nak cite pasal habits aku..
But pasal nickname2 pelik..
Aclly at phnebook aku tadelah banyak mane nickname yg pelik2 nie..
Tapi ade lahh..
Saje nak share nan korang..
1)      BELL- name sbnyer Nabila..tapi disebabkan kreatifnya manusia zaman skunk so pendek jerrlah namenye dipanggil (bell..oh bell...)
2)      KAKI KREM- haha..yang nie aku ske..sbbnyer aku n the geng yg bagi nickname nie..sbbnyer..korang bayangkanlah brape jam kiteorang duk at dewan dengar ceramah..minah nie blh yek2 gajah silangkan kaki die sampai abes ceramah..
(agak2 mase kua dewan tu die t’jengkut2 x..yelahh kaki ssemut sbb silang kaki die..haha)
3)      JAKA – name kawan aku sorang nie pelik sket..jakaseno..haa..die orag m’sia..tapi ade darah2 indonesia siket..
4)      KOYA – nie name bf czen aku..name sbnaye jamal..aku pun ttau mne datang name koya tuu..hanya tuan pnya badan dan insan yang terdekat jekk tau..
5)      M – M for short lahh..name sbnanye amirul ridwan kawan aku jugaa..die yang suh aku panggil M so aku pnggil jek lah..lagi pun lbih ringkas kan?x pyah pnjang2..=)
6)      POYOI – haaa..yang nie adik aku..name sbnye azrai..all family kiteorng pnggil die AYOI jerk..tapi kakak die yang kiut lagi comel nie t’sngat lah kreatif..so pnggilnye poyoi..haha..
7)      PENDEK – sebabnye orng nye comell ajer..kecik dan pndek..pndek x pndek mane lahh..tapi mnjadi pndek dikalangan kwn2 yang agak tinggi ktinggianye..

Soo..itu sajalahh..
Aku tetap aku..
ARA
Tapi ade jugak sore2 setan yang pggil aku
Tembab lah montok lah..
Arhh..AAK?!
(ade aku kesah?!)
Peace yaw!

No comments:

Post a Comment