rose for love

Hello guys!
Today aku nak membebel psal
BUNGA
Or
FLOWER
Cewahh..mmentang baru2 nie sayang aku bagi bunga..
 Red Rose lagi tau…2 kuntum nyahh..

jangan jelezz..
(takde mknenye nak jelez nyah!)
Whoa..that day aku pun dngan senyumnye tunjuk bunga tu at cik sue aku..
Ingatkn jelez upenye kene bahan adelah..
Grrrrrrrrr…
(merujuk kpd prsmbahan nabil maharajalawak minggu8)
Mklumlah baru 1st time dpt bunga..
(werk!)
Haha..
so pada engkorang yang dapat bunga tuu..
korang dapat brapa kuntum?
Setiap bilangan kuntuman bunga yang korang dapat tuu..
Ada mksudnya tau..
Soo..if nak tau..
Bace lh yg at bwh tuu..
Haa..yg at bwah tulahh..iyerrr yg bawah nie..bace laa..yg still bace
Mndealah ni lagi nape..??bwah nilahh!!

BILANGAN KUNTUM ROS & MAKSUDNYA
Sekuntum-cinta yang luar biasa.seluruh hidupku hanya ada kamu
2 kuntum-kita berdua sangat saling mencintai
3 kuntum-I love you!
6 kuntum-aku mahu menjadi milik kamu
9 kuntum-mencintai satu sama lain selamanya
11 kuntum-kamu satu-satunya yang aku cintai dalam hidup ini
12 kuntum-sememangnya aku telah jatuh cinta dan sangat tertarik padamu
13 kuntum-peminat misteri (jeng3)
24 kuntum-setiap saat aku terkenangkanmu
33 kuntum-aku tersangat-sangat cintakanmu
36 kuntum-feeling romantic attachment because you come to me
44 kuntum-tetap mencintaimu sampai bila pun..
50 kuntum-this ‘regretless love’
56 kuntum-my love
66 kuntum-successful love affair
99 kuntum-cinta kita abadi
100 kuntum-tetap mengasihi dan mencintai sampai mati..
101-tiada cinta lain selain dirimu
108-please marry me!
111 kuntum-eternal love
123 kuntum-free love
144 kuntum-mencintaimu siang dan malam
365 kuntum-teringatkan mu setiap hari,mencintaimu setiap detik dan waktu
999 kuntum-everlasting and eternal love
1001-faithful love, till forever

Yess..dah bace kan you all sume..
So dah tau mksudye?
So sayang saya bagi 2 kuntum mksudnye
“Kita berdua sangat saling mencintai”
Yess I do sayang!
(ewah!)
Tapi best kan if ade yang sanggup bagi 1001 kuntum..
Whoa..!
Tapi 2 kuntum pun sweet ape..
Werkk!

No comments:

Post a Comment