beraya

saLam!
habis sudah waktu beraya untuk aku
cukup lah seminggu beraya
sebab naik sch jek dah trial
so..masa untuk study!
tapi mmula skali aku nak cita 
masa aku pegi beraya kat parit sulong
whoa..best woo!
mmg kampung gila..
b4 diz bukan aku x pnah ke sana penah tapi jarang lah
mmg best..
seronok jugak bila tngok budak2 banda masuk kg nie
mksud aku czn2 aku yg kcik2 tu..
bukan main meriah lagi..




main kat pkok klapa lah
org x pnah jumpa pkok kelapa..
huhu..
insyaallah if panjang umur bolh lah aku pegi lagi..
;)
so..beraya sudah..
study pulak!
nak trial nie..
khusss..
wish me luck!!
mmuuuaahh!

kat bawah nie ade sikit gmba..jemput2 mnjamu mata..;)





cik lala n cik wan di tepi parit..heee


cik lala,qistina,farisya&daniel


dengan mama saya


nie masa bgmba dgn tuan rumah
time kasih1asam pedas sedap!hee..

No comments:

Post a Comment