makan~

hye guys!
lame rasenya aku tak update blog aku nie
bukanya  sbb tade masa..
ada..tapi buat2 tada..huhu..
so,today aku nak cite kat korang
19/9 aritu budak2 claz aku ada dtg beraya umh
soo..my lovely grndma masak
mee kari!
and aku plak atas tunjuk arahan dari cik sue
aku buat puding!
heheh.pndai gak aku masak..:p
than b4 dorang datang tue..aku ada tapau sikit lh
tuk bagi kat “bakal mak mertua”
(haha..perasan muka kau!tah makcik tue mngaku kerr tak kau “bakalmenantu” dia)
DUPDAPDUPDAP
jantung aku disaat memberi salam dihadapan banglo rumah hubby aku tu..
fuhh..bila tngk jekk mak dia,mngeletar beb..
dah lah masa tu 2 hubby aku tade..aku sorang..
tu pun aku ajak czen aku sbb tkt nk gie ssorang.:p
(special thks to alice)
best kan aku..da lah x penah jumpa mak dia,1st jumpe aku sorang,
(^^,)
lpas aku selesai kan tugas aku tu,aku pun baliklah
(hope lepas nie kita jumpa lgi ey makcik!huu)
than dlm kul 2 lbih tuu kwn2 aku mula dtg..
1st yg dtg
danny,faizal,amran and aiman
than baru lah budak2 yg lain dtg
ada eka,saied ngn adk dia,zainol,zizan,raudah n bf,syafik,ryna,
akhyar,wani ngan bf dia pun ada..
(sorry mana2 nama yg aku x msukkn sbb aku lupa!
thks akhyar wlaupun tggl kau ssorng kau ttp duduk n mkan nk jga hati aku ktanya:P)
than bila dah rmai2 kumpul tu ade jelah citenya
part plig best yg buat sume ktawe
masa cite psal v.e.r
v(-_-)v
(muka x besalah)
than lpas sume dah knyang tu dorng pun beransur..
lpas gie umh aku tu dorng gie umah sue and eda hohoi..
sorry sue sbb x dpt dtg.
(----^<@ ros utk sue sbgai tnda maaf)
thks korang sbb dtg
sorry if mknan aku sket jerk..hee..
lpas nie hope dtg lah lagi eyh..:)
thks gak kn atok sbb masak mee kari yg superb!
thks kat ciksue dah ajar cmne nk msk puding yg yummy!
and thks kat cik noi and ank2 dia yg tlong kmas slpas slesai mkn
:p
 (sorry tade gmba tuk cite kali ni!)

No comments:

Post a Comment