F U T U R E

Lagi bape hari jer aku nak spm..belum pun mula exam,aku dah mula dengar perancangan kawan kawan aku selepas spm..kerja,sambung belajar..macam macam..aku?urmm..buntu lagi,tatau ape nak buat lepas spm nanti..skarang aku part time kat kedai bundle pakcik aku..gaji pun sikit jelah..x sampai 300 pun..takkan lepas spm aku nak keje kat situ lagi kan.urm..3 bulan sebelum aku dapat result aku nak g mane?grr..aku pun tatau nie..nenek aku cakap ‘g lah cari kije kerani’ okey..mugkin aku bernasib baik sebab aku ada sijil computer & akaun..mungkin sedikit demi sedikit akan membantu..tapi mesti dorang nak sijil spm jugak kan..aduhh..takkan aku nak jadi penanam anggur yang Berjaya pulak?-_-“ erk?! Okey..lepas jerk dapat result spm,aku na ke mana pulak??? “-_-,, sume cakap kerja-kerja-kerja..tapi bila aku mngadu dekat ‘si pengarang jantung hati’ dia cakap ‘tanak belajar ker?’ tetibe macam ada batu hempap atas kelapa ops! Kepala..aku nie tau..urmm..tapi kan..dulu aku berangan nak jadi nurse..than tuka jadi polis..than tuka jadi pengasuh kanak kanak..erk?! tapi…anty aku cakap “sekarang ni kau tapayah pikir minat,kau pikir kau senang jek satu hari nanti”..betul gak kan ape dia cakap..tapi aku tatau lah..takkan aku nak jadi jaga kat rumah tu..pening..pening..pening..  

No comments:

Post a Comment