seemmmanngggatttt!

satu hari tu aku pernah down, aku rasa diri aku teruk, sebal, banggang, bodoh. aku tak tahu kenapa. mungkin sikit frust sebab result exm spm aku yang tak sexy macam orang lain. and orang lain macam tak yakin aku boleh berjaya dengan apa yang aku dapat. tapi alhamdulillah.. aku dikelilingi orang orang yang selalu memotivasi aku, yang selalu support aku. J selalu bagi aku kata kata untuk aku bangun balik. so..maksudnya , post aku kali ni adalah untuk orang2 yang selalu bagi semangat lah.. ;) heheh.. mungkin sikit skema tapi cukup untuk bitau yang aku ingat diaorang and hargai diaorang..

orang yang utama mestilah parents aku (md yusof & rosmayati) yang bagi semangat and kata kata perangsang (wahh..perangsang kauu) the next is my pretty gojes aunty hariayati & siti fatihah .. ehehh.. :p dorang ni jelah yang kira boleh in dalam kepala aku yang out ni..
the next is my mentor kak yati, hayati hartini.. sepanjang aku kenal dia.. sumpah x pernah tengok dia marah, tinggi suara. kira dia ni macam insan yang paling baik pernah aku jumpa lah. soft,sopan,tertib, aku pun taktahu nk cakap macammana..ishk..memang kengkadang aku pun tak faham ngan kak yati ni.. terlampau baik.. sebab tu aku sayang dia.. ngeheheh (blanjer makan nanti ea kak yati) so..dia ada jugak bagi aku semangat. dengan kata kata dia tu buat aku bangun.. :)










tak lupa gak buat mentor aku mohd fariez ;)
thks semua yang dah tolak aku kedepan disaat aku terjelupuk jatuh dan takde semangat nak bangun..
ilove you like a love song lah..heheh.. ;)

No comments:

Post a Comment