1.11.2011

1112011..hah..kesian aku syok sendiri..;Pkorang tau tak..sepatutnya tarikh tu genap lah aku 1 tahun dengan ‘si pengarang jantung hati’..tapi len plak jadinya..ishk2…tragedi..tragedi..hahah.ntah ape silap pun aku tatau..tape lah aku tanak cite lah masalah nya..aku juz nak cite keadaan aku pada malam tu.
Jeng-jeng-jeng (hahah)
Okey malam 31.10 tu dalam kul 7 lebih aku kua nak beli makan..than aku g lah kedai topup..beli lah aku topup rm10 kononya malam ni aku nak begayut nan dia sampai lebam..than dah malam sket tu..aku pun tahan lah mata aku nie nak tunggu kul 12.00.sebab 1.11 tu ‘annevesry’ aku dengan ‘si pengarang jantung hati’..last-last ade adegan fightingfighting plok..ishk2..sedih betul..aku pun tbaring atas katil sambil sedu sedan..yelah aku mengharapkan yang terbaik untuk hari tu tapi last-last jadi camni plak..tak penah lagi jadi macam ni kan..lastlast aku pun mengarang essay yang begitu panjang..lalu aku pun send lah kat dia..(dalam keadaan yang sedu sedan)..dalam kul 3 tu aku tak tidur lagi nie..aku pun bangun..zupzapzupzap..aku pun duduk di atas katil berteman kan si kura,kuri dan kuru yang aku paksa bangun suh temankn aku,encik teddy s’si pengarang jantung hati’ disertakan sehelai bajunya..di hadapan aku terdapat sepotong kek yang diberi nama ‘tiramitsu’ dengan sebatang lilin diatasnya..dengan sedikit senyuman yang terukir dibibir (ceh ayat!) aku macam orang gile cakap sorangsorang dan tiup lilin tu..aku pun ape lagi..ngap lah kek tu sorangsorang..bayangkan lah kul 3 pagi makan kek..selera x slera lah kan..hahah..tragis bukan cerita aku?ngehh2..(mintak simpati nie..;P) tulah kisah aku yang macam betepuk sebelah tangan.. hihihi..lepas ni aku pun tatau lah ape nak jadi..haa..dah lah tu jer lah.byee..;P

No comments:

Post a Comment