tanda-tanda si dia ikhlas denga kite..

Salam..hai guys..how ar u today?oh gud..hur..?me?oh..im find thank you..haha..yang aku ni dah kenape?ade wire shot sket..so dalam kebizian aku duk exm spm ni (bz lah sangat) aku mengisi masa sengang yg ada tuk update blog.,;)..hehe..so today aku nk share tanda-tanda si dia ikhlas dengan cinta korang..;)

1st ! rileks2 jerr..
If korang tengah date ker..bf korang ade sikap bersahaja..mksudnya dia tak berlakon nak jadi baik lh smata-mata nak pikat korang..dia akan jadi diri dia sendiri..;)

2cnd! Happy together..;)
Bila korang meet tue..muka dia happy jer..takde muka kena paksa..bila korang ajak meet jerr.msti dia happy..

Next is..terima korang seadaanya..
Dia terima baik buruk korang..dia tak paksa korang jadi macamana yag dia nak..mcam mana dia knal korang macam tu lah dia kena terima korang..;)

JUJUR!
Dia selalu berterus-terang dengan korang..kalau bercakap tu dia guna bahasa yg bisejer2..bisenya kan kalau kaki menipu ni di pandai susun ayat tau..ayat dia pun manis macam gula2 cadbury tu..

Hormat.
Dia hormat korang as seorang gurl.. dia tak penah kasar dengan korang.even masa tu dia tengah marah.. dia tak amek kesempatan pada korng pun..lain lah kalau sama2 nak..tu aku x leh nak kata ape lah kan..ups!heeeee…

Meet his family..!
Dia tak segan silu bawak korang meet family dia..tak kisah lah makcik ker..pakcik kerr..kakak kerr..abang kerr..parents kerr..dia x keberatan nak kenalkan korang..;)

Tak sembunyi kan kawan2..
Dia x penah nak sorok kawankawan dia dari korang..kalau dia betulbetul ikhlas..kalau dia hangout dengan kawankawan dia tu dia bawak korang sekali..dia tak menggangap korang tu “sipenyebuk” atau bebanan bagi dia..so barulah terbukti yang dia tu betul betul ikhlas..;)

And the last is CARE..
Walau sibuk macam mana pun dia ttap ada masa untuk korang..b4 tidur tu dia call bangun pagi pun dia call..cukup lah sekadar ucap “gud moning my beautiful” ..;)

Soo…that’s all..mungkin banyak lagi..tapi aku bagi parat ni jelah..ape lagi..pi tengok..ade tak dia macam nie..ikhlas tak dia ngan korang..bf aku??tuuuuutttttttt…no record please!hahah..bye guyssss…chao….



No comments:

Post a Comment